liście jesienne cz. II

Tak jak myślałam, z liśćmi jesiennymi to my się szybko nie rozstaniemy. I dobrze, nie narzekam z tego powodu… Liście jesienne miło wypełniają nam czas. Dziś prezentuję dwie kolejne nasze zabawy. O wcześniejszych czterech, które przerobiłyśmy wszerz i wzdłuż pisałam tu – klik, klik.

Zabawa No. 5

Pomysł zgapiłam z przedszkola, do którego chodzi N. Na tablicy jednej z grup, na której rodzice mogą podziwiać cudne prace swoich dzieci, wiszą jeden obok drugiego stworki – potworki. Ogląda się je tak przyjemnie, że postanowiłyśmy zrobić i swoje stworki – potworki, co by mogły wzbogacić naszą jesienna galerię.

Stworki – potworki wyglądają nieziemsko (w końcu to stworki) na czarnym papierze. Wyjścia nie było, wybrałam się do sklepu, kupiłam czarny brystol, na który następnie przykleiłyśmy liście. Później, z plasteliny, dokleiłyśmy liściom oczy, usta, nogi, co tam nam w duszy grało i gotowe.

wpr_liście2.8

wpr_liście2.7

wpr_liście2.6

Zabawa No. 6

Inspiracją do tej zabawy – odrysowywania liści tudzież odbijaniu ich na materiale – była nasza wakacyjna przygoda z farbami i koszulką taty. Te wakacyjne wspomnienia mam na myśli – klik, klik.

Także i tym razem wzięłam biały materiał – starą tetrową pieluchę – i farbami odwzorowywałyśmy na niej kształty liści, odrysowywałyśmy i odciskałyśmy. Zabawa fajna sama w sobie, dodatkowo ćwiczy rękę i zapewne pozwala rozwinąć parę innych umiejętności, które mało mnie obchodzą, bo nam zależało na wspólnej dobrej zabawie i tak też właśnie było!

wpr_liście2.1

wpr_liście2.2

wpr_liście2.3

wpr_liście2.5

6 Komentarzy

  1. Świetnie się bawicie ! a efekty takie ciekawe … 🙂 Do stworków mamy słabość, ale te impresje na tkaninie skradły moje ♥ 🙂 Ciepło pozdrawiam!

    1. Urozmaicamy sobie szarość dnia codziennego jak tylko się da! Dzięki Martuś ❤

  2. U Was jak zawsze fajna zabawa 🙂

    1. Dokładnie tak samo jak i u Was 🙂

  3. Liściaki jedne 😉

    1. 😉 Za jakiś czas (bliżej nie określony) będzie co wklejać do nie-co-dziennika 😉

Dodaj komentarz

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach