akwarium żółwi

Wpis w całości autorstwa Natalki – ja tylko klepałam w klawiaturę to, co Gwyyyyyazda kazała 😉

 

Moje żółwie są hodowane przeze mnie.

Trzeba je karmić i dawać im pić, ale nie prawdziwe, bo to trzeba zrobić z papieru. Pluskają się w wodzie, a jak się zmęczą, to wychodzą na ręcznik – to wszystko jest z papieru, bo ja zrobiłam dwa akwaria. Jedno akwarium jest całe z papieru a drugie jest ozdobione niebieskim papierem i ma w środku wodę.

W moim papierowym akwarium są rośliny, pod którymi żółwie się chowają, ale które mogą też jeść. Jeżeli są głodne, to ja z wody najpierw je biorę na ręcznik a jak któryś chce na piasek, to może na piasek. Jeżeli nie chcą wyschnąć, to idą od razu jeść. Mają też skały, na których się wygrzewają gdy słońce świeci. Żółwie mają dzikie słońce, takie żółto – zielone, bo u nich w kraju jest takie słońce. Jeżeli się bardzo najedzą, to nie mogą pić wody z oceanu ani morza, bo mają specjalne kubki i słomki przez które piją. Mój żółw, który jest papierowy jest żółto- biały a drugi jest cały biały.

wpr_zolwie_2

wpr_zolwie_7

wpr_zolwie_5

wpr_zolwie_6

Drugie akwarium z prawdziwą wodą jest oblepione niebieskim papierem, który ozdabia, że tam jest woda. Są tam skrawki balonów, które przypominają glony, dzięki którym żółwie mogą żyć. Na dole akwarium leżą białe glony, zgniłe. Mam tam prawdziwego żółwia, który jest zabawką i nie jest papierem.

  • dzień u żółwia

wpr_zolwie_9

  • dzień i noc u żółwiawpr_zolwie_8
  • błyszcząca wodawpr_zolwie_3
  • glony z bliskawpr_zolwie_1

 

2 Komentarze

  1. Brawo… Bardzo pomysłowa z Ciebie dziewczynka 🙂

    1. Aż się zawstydziła 😉 Buziaki :*

Dodaj komentarz

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach