pieniaki bożonarodzeniowe

wpr_pieniaki_1

Gdy w tamtym roku kupowaliśmy choinkę, po placu sprzedaży walało się wiele obrzynków z pni choinek. Po uprzednim zapytaniu, czy mogę, pozbierałam sobie kilka i w domu zrobiłam z nich ozdoby, pieniaki właśnie. Drewno to taki wdzięczny materiał do pracy – samo w sobie jest piękne i naprawdę niewiele trzeba, właściwie tyle co nic, by je wyeksponować.

W tym roku, zresztą tak samo jak w poprzednim, na naszych obrzynkach stoją małe choineczki. Każda inna choć wszystkie z szyszek.

Zieloną choinkę, 2 lata temu w przedszkolu, stworzyła Natalka. Jest to szyszka pomalowana zieloną farbą plakatową, bombki stanowią kulki plasteliny. Nie potrafię rozstawać się z takimi perełkami. Przechowuję je i gdy tylko mogę i mam miejsce staram się je eksponować, bo zwyczajnie przynoszą mi radość!

wpr_pieniaki_2

Białą choinkę stanowi szyszka spryskana śniegiem w spray’u.

wpr_pieniaki_3

Największą szyszkę – choinkę dostałam od mamy – końcówki ma pomalowane na złoto, była taka od nowości. Stanowiła kiedyś część jakiejś ozdoby, teraz jest ozdobą sama w sobie.

wpr_pieniaki_4

Szyszki przyklejałam do pni za pomocą kleju na gorąco, ale klej Magic też da radę!

Ja poszłam w szyszki, choinki, ale tak naprawdę do pniaków można przykleić każdą ozdobę. Puśćcie wodze Waszej fantazji!

4 komentarze

  1. Ale fajne :-). Muszę iść do lasu po szyszunie 😉

    1. Koniecznie! A później pochwalcie się swoimi pieniakami 🙂

  2. Bardzo lubię takie surowe dekoracje na plastrach drewna:) Cudne choineczki:)

    1. Dziękujemy – nam też się podobają 😉

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

