sentymentalne kartki bożonarodzeniowe

wpr_kartki_boz_1

W tym roku Natalce nie specjalnie chce się robić kartki bożonarodzeniowe, wykazuje słomiany zapał…

Za to gdy tylko wyciągnęłam pudło z ozdobami świątecznymi zaczęła stroić się w łańcuchy, bombki, wstążki, opaski czy okulary. Najczęściej wszystko na raz 😀 W ruch poszły też moje buty na obcasie 😀 Strojenie i pozowanie do zdjęć to zajęcia, o których jak do tej pory Natala nie powiedziała, że jej się nudzą 😉

Wtedy pomyślałam, by połączyć te dwie czynności – jej przebieranki z kartkami. Zrobiłam jeszcze kilka zdjęć świątecznemu wydaniu Darii, zdjęcia wydrukowałam i z nich stworzyłam kartki bożonarodzeniowe.

Efekt jest następujący ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

wpr_kartki_boz_2

wpr_kartki_boz_5

wpr_kartki_boz_7

wpr_kartki_boz_3

wpr_kartki_boz_6

wpr_kartki_boz_4

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

