papierowa choinka

Będąc w podstawówce w klasach 1 – 3 bardzo lubiłam zajęcia plastyczne, bo właściwie, czego by człowiek nie zrobił i jakikolwiek byłby efekt końcowy, zawsze było pięknie. Później już tak fajnie nie było…

Pomysł na zrobienie papierowej choinki zaczerpnęłam właśnie z wczesnej podstawówki. Sama jako dziecko taką robiłam! I pamiętam to do dziś! Ba! Pamiętam również, że ta forma twórczego wyżycia plastycznego bardzo mi się podobała, więc pomyślałam, a nóż widelec, może również spodoba się Natalce?

Podobało się! Efekt pracy Natalki jest następujący!

wpr_choinka-z-papieru_4

wpr_choinka-z-papieru_3

wpr_choinka-z-papieru_2

wpr_choinka-z-papieru_1

Jak zrobić taką choinkę – nic prostszego!

potrzebne będą: zielona kartka lub biała, którą pomalujemy na zielono, nożyczki, klej, cekiny, papier kolorowy lub błyszcząca folia piankowa

collage_20161213115604299

1. Z kartki formatu A4 robimy kwadrat.

2. Odcinamy zbędny kawałek papieru.

3. Kwadrat zaginamy po przekątnych.

4, 5. Formujemy kształt choinki.

6. I… mamy kształt choinki!

7. Brzegi kartek nacinamy nożyczkami – to będą igły.

8. Igły możemy powyginać – jedna igła w jedną stronę, druga w drugą itd.

Gotowe!

Dodatkowo ozdabiamy – my ozdabiałyśmy brokatową folią piankową (akurat cekinów zabrakło mi w domu). By otrzymać ładne okrągłe bombeczki, użyłam dziurkacza!

Piękna, świąteczna choinka gotowa! Zdobi pokój Natalki!

 

3 uwag

  1. Prosty ale i ciekawy pomysł 🙂

    1. Proste pomysły są najlepsze 😉

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

