świąteczne słoiki

Lubię, gdy w okresie bożonarodzeniowym, nie tylko my, ale również nasze domy przesiąkają klimatem świątecznym. Dlatego chętnie robię z Natalą różne ozdoby, które pomagają wnieść zarówno w serca nasze jak i naszego domu trochę magii.

wpr_swiateczne-sloiki_1

Ozdoby bożonarodzeniowe czy też po prostu zimowe zamknięte w słoiku wyglądają niezwykle efektownie, gustownie wręcz wytwornie i nadają miejscu tego, o co nam chodziło – ciepła 🙂 A ich wykonanie jest banalnie proste!

Ach i wiecie, co jest w nich najlepsze? Można je przechowywać i jeżeli tylko słoiki się nie stłuką, to spokojnie mogą ozdobić kolejne Boże Narodzenie! Tak jak u nas – nasze ozdoby zrobiłam rok temu, a teraz znowu cieszą moje oko.

wpr_swiateczne-sloiki_2

wpr_swiateczne-sloiki_3

potrzebne będą: słoiki (fajnie, gdy mają nieregularną fakturę) z zakrętkami, klej na gorąco (opcjonalnie Magic), sztuczny śnieg, szyszki, mikołaje, bałwanki  – kto co chce 😉

Do zakrętki klejem na gorąco (klejem Magic) przyklejamy ozdoby – ja do jednej zakrętki przykleiłam fragment gałązki choinkowej i bałwanka wykonanego 3 lata temu przez Natalkę jako element sentymentalny, a do drugiej szyszkę (można ja uprzednio pomalować na biało).

Następnie spód słoików delikatnie posmarowałam klejem Magic i wsypałam do nich sztuczny śnieg.

Etap ostatni to nałożenie zakrętek z ozdobami na słoiki, zakręcenie i odwrócenie do góry nogami całości.

Dodatkowo można ozdobić wstążkami.

 

One comment

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

