wróżymy

Tak, wiem, Andrzejki już były, ale czasem życie mnie wyprzedza i nie nadążam z opublikowaniem postów na czas.

wpr_wrozymy_2016_1

Tak więc wróżyłyśmy! My – czarownice 3! Ja trzymałam klucz, Natala lała wosk a Daria obserwowała… do czasu, bo później znudziło jej się, zaczęła marudzić, musiałyśmy przerwać czary, uśpić najmniejszą czarownicę, by z większą powrócić do magii. Bo lanie wosku bardzo spodobało się Natalce, więc lałyśmy, lałyśmy i lałyśmy nie zważając na żadne ograniczenia… Ja to tak bardzo lałam, że jak nie zalałam kuchenki podnosząc garnuszek z roztopionym woskiem, to aż mi się miło zrobiło na myśl, jak przyjemnie będzie mi to później sprzątać…

wpr_wrozymy_2016_2

wpr_wrozymy_2016_3

wpr_wrozymy_2016_4

wpr_wrozymy_2016_6

Natala postawiła na ilość woskowiaków – powstało duuuużo małych i średniej wielkości kształtów, wśród których dojrzałyśmy różne zwierzęta – kucyki, psy, koty, dinozaury a także samochód, choinkę, ludzkie twarze i inne… Jak nic oznacza to, że idą Święta, czeka nas podróż i będziemy mieli zwierzaka 🙂

Miło, klimatycznie, zabawnie!

wpr_wrozymy_2016_5

 

2 Komentarze

  1. Ech… A u nas w tym roku jakoś Andrzejki przeleciały i wróżenia nie było… 😦

    1. Co się odwlecze to nie uciecze – za rok też będą Andrzejki 😉

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

