list do Mikołaja rok 2016

20161129_150519

U nas list do Mikołaja już wysłany. W porównaniu z ubiegłym rokiem lista prezentów zmieściła się na jednej stronie kartki A4 – nie liczy się ilość, ale jakość, opcjonalnie moja Starsza Córka się starzeje – i jednocześnie odniosłam wrażenie, że sama zainteresowana nie do końca wiedziała, co tak naprawdę, naprawdę, naprawdę chciałaby dostać.

„…Wysyłam Ci super list i chcę super prezenty…” 😀

wpr_list-do-mikolaja_2016_1

wpr_list-do-mikolaja_2016_2

wpr_list-do-mikolaja_2016_3

Najbardziej rozczuliło mnie, gdy już byłyśmy na poczcie, a Natalce przypomniało się – Mamo, a czy ja napisałam, że chciałabym dostać książkę? – Nie – odpowiedziałam – To muszę dopisać, że chcę książkę o tym, co się robi w Boże Narodzenie u nas i w innych krajach. – Taką o tradycjach bożonarodzeniowych? – podpowiedziałam. – Tak! – i dopisała na dole strony jeszcze tę jedną pozycję.

20161129_145925

W domu z kolei Natala krzyczała na cały głos – Mikołaju, zapomniałam dopisać, że ten notesik, to ma być mały! Maaaaaaaaaaały!

– Mamo, myślisz, że Mikołaj mnie usłyszał?

Usłyszał! Z pewnością. Taki krzyk wiatr musiał ponieść aż na Biegun Północny.

Nasz list jest już w drodze do Rovaniemi. Wierzymy, że nam się poszczęści i Mikołaj nam odpisze 🙂

Tak jak kiedyś odpisał mi a list ten mam do dzisiaj. Taka pamiątka! Matko, to już 20 lat minęło… Coś pięknego! Ten list, bo upływ czasu to niekoniecznie 😉

wpr_list-do-mikolaja_2016_4

wpr_list-do-mikolaja_2016_5

A jak nie wiecie pod jaki adres wysłać list, gdzie Mikołaj ma swoich pomocników, którzy czytają i pakują dla Was prezenty, to poniżej taka mała ściągawka

adres-mikolaja_1

 

 

One comment

  1. […] list do Mikołaja rok 2016 […]

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

