kalendarz adwentowy 2016

Dawno temu widziałam na moim ukochanym blogu (EmilowoMarcelowo) kalendarz adwentowy w kształcie domku. Skradł on moje serce, dlatego w tym roku postawiłam, że i my taki zrobimy! Solennie przygotowywałam się do tej pracy, bo pudełka, które miały pełnić rolę mieszkań zbierałam już od co najmniej pół roku – tak by później na ostatni moment nie pozbawiać wszystkich leków, jakie mamy w domu, opakowań 😉

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_5

Do wykonania domku wykorzystałyśmy duży karton oraz wspomniane różnej wielkości pudełka jak również świąteczny papier, którym to papierem w przeważającej większości oklejone są mieszkania naszego domku 🙂 Drzwi innych mieszkań oklejone są świątecznymi rysunkami i życzeniami autorstwa Natalki. Numerki mieszkań powycinałyśmy z gazetki reklamowej. Elewację całego budynku pomalowałyśmy białą plakatówką i okleiłyśmy gotowymi złotymi płatkami śniegu – wygląda to bosko szczególnie wieczorem przy zapalonych lampkach! Dla zaakcentowania, że twór wiszący na ścianie, to domek, a nie jakaś bezkształtna bryła, dorobiłam dach. Powstał on również z tektury i jest pomalowany na czerwono.

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_1

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_2

By łatwo było wyjmować ukryte w pudełkach drobne upominki i słodycze, poszczególne mieszkania zamocowałam na rzepy (rzepy do kupienia w pasmanterii). Teraz, by wyjąć prezent z pudełka wystarczy je odczepić i bez nerwów wyjąć zawartość! Geniusz – po prostu jestem genialna! 😉

Kalendarz zawisł na gałęzi, którą zawiesiłam w pokoju 2 lata temu przy okazji wieszania ówczesnego kalendarza adwentowego z rolek po papierze toaletowym. Samej ciężko mi uwierzyć, że tyle ten patyk wytrzymał z nami 😉 Obowiązkowa ozdobą domku tak jak i każdego naszego kalendarza adwentowego są lampki choinkowe, które całości dodają uroku i ciepła. Jest magicznie!

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_12

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_7dwie choinkiwpr_kalendarz-adwentowy_2016_4życzenia

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_11domek Świętego Mikołaja oraz 2 śnieżynki

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_8

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_13

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_9Mikołaj w saniach

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_10życzenia raz jeszcze 😉

wpr_kalendarz-adwentowy_2016_3

 

5 komentarzy

  1. Ale genialny pomysł! Zarówno z wykorzystaniem pudełek po lekach, jak i z rzepami. Teraz nie mogę przeboleć tego, że nie tak dawno robiłam porzadek w pudełku z lekami i wyrzuciłam hurtem wszelkie zbędne opakowania, żeby nie zajmowały tyle miejsca.

    1. Ach! Dziękujemy bardzo! Co się odwlecze to nie uciecze – nie w tym, to w przyszłym roku 🙂

  2. Cudny ten Wasz kalendarz 🙂

    1. Dziękujemy Aguś 🙂

  3. […] kalendarz adwentowy 2016 […]

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

