papierowe torebki

Do niedawna Natalka codziennie przynosiła z przedszkola furę obrazków. Później obrazki ustąpiły miejsca małym albumikom, książeczkom, obecnym hitem są torebki – takie papierowe haute couture 😉

Autentycznie zbierałam szczękę z podłogi, gdy w tamtym tygodniu odebrałam Natalkę z przedszkola a ona mi, mówiąc kolokwialnie, z taką torebeczką wyjechała:

wpr_papierowe_torebki_1

Podziwiam ją za pomysł, który zrodził się w jej głowie a jednocześnie za pomysłowość w wykonaniu tej torebki! Podziwiam za indywidualizm, za kreatywność! Ja bym na to nie wpadła – chyba już jestem za stara… 😉 Szukam za głęboko, za bardzo wchodzę w temat, czasem zapominam, że najprostsze rozwiązania i pomysły są najlepsze… 🙂

Później pojawiła się następna torebka – dużo większa, dużo bardziej pakowna, którą można nosić na ramieniu ale również przewieszać.

– Mamo, można ją nosić tak albo tak! – instruowała mnie Natala i ciągnęła dalej – Ramię zrobiłam z dwóch pasków papieru i zobacz, mogę w niej chować moje książeczki!

wpr_papierowe_torebki_2

wpr_papierowe_torebki_3

No super, po prostu super!

To, co w tym wszystkim najlepsze, to fakt, że Natala idąc na dwór, pakuje tę swoją torbę i idzie z nią w świat, i niesie ją tak dumnie, jak nosi się swoją ulubioną torebkę! ❤ Moja Ci ona! ❤

 

2 komentarze

  1. Bombowe 😀
    Dusia też miała faze na produkcje takich torebek i kopert dodatkowo 😉

    1. U nas jakaś koperta też się pojawiła, ale nie zachwyciła Natalki i mała fabryczka produkująca koperty padła 😉

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

