Jestem Mia

W tym roku niezwykle ciężko było Natalce zdecydować się, za kogo chce się przebrać z okazji Dnia Postaci z Bajek. 5 dłuuuuuugich dni zegar tykał tik – tak, tik – tak a ona nic… Spomiędzy różnych moich i jej propozycji na czoło wysuwała się postać Rainbow Dash, więc spoko luz – myślałam sobie – damy radę z kostiumem. Niebieskie legginsy są, bluza w stylu Rainbow Dash jest, ba! nawet bluzeczka z wizerunkiem owej bohaterki znajduje się w szafie N. – czym tu się martwić. Dorobię ogon i będzie gites majonez!

…Ale nie… Niedzielny poranek…

– Ja chcę być Mią…

Mią, powiadasz…

– I chciałabym mieć taką sukienkę…

…Spokój, tylko spokój może mnie uratować. Wdech, wydech. Powtarzaj sobie – słońce jest gorące a trawa zielona, słońce jest gorące a trawa zielona.

Czego się nie robi dla dzieci…

Na szybko udało nam się kupić różową sukienkę, zwiewną, błyszczącą, wyszytą cekinami, śliczną.

Zostało mi tylko zrobić naszyjnik z łzą nosorożca, bransoletkę z wielkim niebieskim kamieniem i taką torebeczkę, którą nosi przewiązaną w pasie. Dobrze mamusiu, zrobisz mi to? Proszę.

Zrobiłam. Nie zapomniałam też o pierścionku z motylem, opasce, skrzydłach i uczesaniu. Moja Mia ❤ bohaterka bajki „Mia i ja”

dscn8793_1

 

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

