parasol kontrastowy

Gdy urodziłam Natalkę świat zabaw kreatywnych i rozwiązań typu „coś z niczego” był dla mnie krainą nieznaną. Instynktownie wprowadzałam do naszego rozkładu dnia zabawy twórcze, bazujące na rzeczach codziennego użytku, do recyklingu et cetera jednak na wiele pomysłów nie wpadłam.

Teraz gdy jest z nami Daria mogę – ba! możemy! wspólnie pobawić się kreatywnie już od pierwszych dni jej życia. Poza książeczką kontrastową, którą Natalka stworzyła jeszcze przed przyjściem na świat Darii, dziś stworzyłam kontrastowy parasol – Natala w tym czasie wyklejała drugą parasolkę, którą zrobiła w wersji kolorowej, plażowej.

wpr_parasol kontrastowy_2

wpr_parasol kontrastowy_1

Do stworzenia kontrastowego parasola wykorzystałam czarny parasol oraz samoprzylepne naklejki w kontrastowych kolorach. Na poszczególnych fragmentach parasola stworzyłam różne wzory – jest kwiatek, motyw miłosny a nawet japoński(!) 😉 są sylaby, które zostały mi od czasu sylabowych zabaw z Natalką oraz inne abstrakcje, które mają przyciągnąć wzrok Darii.

wpr_parasol kontrastowy_3

wpr_parasol kontrastowy_10

wpr_parasol kontrastowy_9

wpr_parasol kontrastowy_8

wpr_parasol kontrastowy_7

Dziś pierwsza próba przebiegła pomyślnie – było pełne zainteresowanie, skupienie i wodzenie wzrokiem.

wpr_parasol kontrastowy_4

wpr_parasol kontrastowy_5

Ponadto w czasie gdy Daria spała, parasole zaadaptowała do zabawy Natala. Naprawdę długo jak na obecnie panujące u Natalki hasło „nie chce mi się” bawiłyśmy się! Udawałyśmy, że jesteśmy na kempingu – raz ona była mamą, ja dzieckiem, raz odwrotnie. Udawałyśmy, że śpimy w śpiworach pod namiotami, chodzimy na plażę, opalamy się, jemy lody, pływamy w oceanie(!), przyjaźnimy się z rekinami i robimy wiele innych rzeczy, które tylko podsunie nam wyobraźnia. Stwierdzam, że upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu, bo jednym prostym przedmiotem zainteresowałam dwie moje Gwyyyyazdy! 🙂

wpr_parasol kontrastowy_6

Bardzo mnie cieszy, że Natalka odnalazła tyle frajdy w zabawie, do której wystarczy zaledwie parasol!

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

