5 urodziny Natalki

wpr_5 lat_1

Natalko!

Znów minął rok, rok pięknych wspólnych chwil obfitujących w radość i śmiech. Dziś Natalko kończysz 5 lat! Każdy mijający rok wiąże się z dużymi zmianami w Twoim życiu córeczko. Jedno na szczęście pozostaje niezmienne – nasza miłość do Ciebie i Twoja do nas. Jesteś piękną, bardzo pogodną osobą, mądrą, pracowitą, sumienną i jak na moją córkę przystało – niezwykle wygadaną. Uwielbiasz tańczyć, śpiewać, malować i żyć pełnią życia! Uwielbiam gdy się we mnie wtulasz, mówisz, że mnie kochasz czy, że jestem najlepszą mamą na świecie ❤ Ja uwielbiam to samo! Ta cudowna moc endorfin zalewająca me ciało, gdy przytulam się do Ciebie – to jest jak narkotyk! Mogłabym Cię tulić, tulić i tulić i szeptać Ci, ze jesteś najwspanialszą córką na świecie, którą kocham miłością tak wielką, że żadne słowa tego nie oddadzą!

wpr_5 lat_3

Serce mi rośnie gdy patrzę na Twoje zabawy z tatą, to jak go kochasz, jak silna jest Wasza więź! Uwielbiam, gdy szepczecie sobie na ucho sekrety i tajemnice, to miód na moje serce, gdy patrzę na Wasze wygłupy i szaleństwa ❤

Uwierz mi, że dla taty Ty również jesteś najcenniejszym Skarbem! ❤

wpr_5 lat_4

W tym roku stałaś się starszą siostrą Natalko i muszę powiedzieć, że coraz lepiej odnajdujesz się w tej roli. Początkowa zazdrość ustępuje trosce i opiece. Miłość – miłość była od początku, teraz tylko przybiera na sile. Powtórzę się, ale również na Was uwielbiam patrzeć – na Wasze pierwsze harce, tańce, śpiewy, krzyki i siostrzane kłótnie ❤ Wierzę, że również dla Darii będziesz ważną częścią jej życia ❤

Nigdy nie zapominaj o tym, jak bardzo Cię kochamy i ile dla nas znaczysz!

Wszystkiego najlepszego córeczko!!!

wpr_5 lat_2

2 komentarze

  1. Zawsze wzruszam się jak czytam takie rzeczy ;-). Sto lat Natalko:-)

    1. Przekażę życzenia Gwieździe 🙂 Dziękuję 🙂

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

