plastycznik 2016

Jak zdecydowana większość mam posiadających małe dzieci mam ogromny problem z rozstaniem się z pracami plastycznymi tworzonymi przez Natalę. Upycham je wszędzie gdzie to tylko możliwe centymetr po centymetrze zabierając przestrzeń pakową w naszym mieszkaniu.

W tym roku stwierdziłam, że czas zrobić z tym porządek, bo szkoda by prace, które mogę i lubię oglądać, kurzyły się i zalegały po kątach. Najgorzej jest zacząć…

…dlatego na pierwszy ogień poszły prace tegoroczne, bo tych teoretycznie jest najmniej, jeszcze pamiętam, kiedy były tworzone, więc bez większych problemów mogłam ułożyć je chronologicznie i na bieżąco dokładać nowo stworzone.

Prace z 2016 roku postanowiłam wklejać do gotowego albumu na zdjęcia, który kiedyś za grosze kupiłam na pchlim targu, a który jak możecie się domyślić nie spełnił swojego zadania, bo tak jakoś nie po drodze było mi ze studiem fotograficznym i wywoływaniem zdjęć… Album jest gruby i duży, więc powinien starczyć na jakiś czas, może z pół roku 😉 Poniżej przedstawiam Wam nasz PLASTYCZNIK a właściwie jego skromną czść w postaci kilkunastu zdjeć! Do jego stworzenia zainspirowała mnie Iza z blogu Emilowowarsztatowo

wpr_plastycznik_28

wpr_plastycznik_1

wpr_plastycznik_2

wpr_plastycznik_3

wpr_plastycznik_4

wpr_plastycznik_5

wpr_plastycznik_6

wpr_plastycznik_7

wpr_plastycznik_8

wpr_plastycznik_9

wpr_plastycznik_10

wpr_plastycznik_11

wpr_plastycznik_12

wpr_plastycznik_13

wpr_plastycznik_14

wpr_plastycznik_15

wpr_plastycznik_16

wpr_plastycznik_17

wpr_plastycznik_18

wpr_plastycznik_19

wpr_plastycznik_20

wpr_plastycznik_21

wpr_plastycznik_22

wpr_plastycznik_23

wpr_plastycznik_24

wpr_plastycznik_25

wpr_plastycznik_26

wpr_plastycznik_27

Już wygląda pięknie, już uwielbiam do niego zaglądać, już się wzruszam przerzucając jego karty. Wiem, że to będzie wspaniała pamiątka zarówno dla mnie jak i dla Natalki, dla nas wszystkich już teraz jak i za kilka, kilkanaście lat!

Prace z innych lat są już posegregowane – latami, jeszcze nie miesiącami (choć to przecież nie jest aż tak ważne) i czekają na wklejenie…

________

Wpis powstał w ramach projektu blogowego Przygody z książką. Zajrzyjcie do innych mam i sprawdźcie, jakie książki polecają.

Print

4 Komentarze

  1. To będzie świetna pamiątka :-). Ja część prac też zachomikowałam i trzymam je w wieeelkiej teczce podzielone są na lata… Tylko już się miejsce kończy 😉

    1. Ty i tak mieszkasz w domu, to możesz założyć kolejną teczkę i kolejną i gdzieś się miejsce na nie znajdzie. Opcjonalnie możesz rozbudować dom. A co ja mam powiedzieć? Bloki nie są z gumy 😀

  2. a ja większość trzymam w teczce 🙂

    1. Ja musiałabym mieć gigantyczną teczkę 😀

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

