przebieranki

Projektowanie, przebieranie, zabawa z ciuchami nadal u nas w cenie! Tym razem Natala stworzyła papierową modelkę i modela do ubierania oraz komplet ciuchów, w które można modeli dowolnie ubierać, rozbierać i znów ubierać i znów rozbierać, i znów od nowa i tak w kółko, czyli to, co dziewczyny lubią najbardziej!

wpr_projektowanie_12model 🙂

wpr_projektowanie_11

modelka 🙂wpr_projektowanie_3ubranka…

wpr_projektowanie_4

wpr_projektowanie_5

wpr_projektowanie_6

By Natalce łatwo było przyczepiać ubranka, postanowiłam podkleić je rzepami; rzepy przykleiłam również na papierowe lalki. W ten sposób przebieranie jest łatwe, szybkie i nic nie spada 😉 Jako mała dziewczynka też bawiłam się w taką zabawę, z jednej z książek miałam wyciętą dziewczynkę oraz kilka ubranek, z tym że jej ubieranie wcale nie było takie łatwe. Ubranka zakładało się na zakładki, które często się odginały, przez co ubranka spadały bardzo mnie przy tym irytując! W tej odmianie zabawy nic takiego nie grozi! 😉

Dodatkowo na taśmę dwustronną przyczepiłam do laleczek patyczki od lodów, za które łatwo jest je złapać i udawać, że chodzą! Zabawa przednia – dla mnie prawdziwy powrót do dzieciństwa!

modelka w sukience i model w płaszczyku

wpr_projektowanie_17

model w koszulce i krótkich spodenkach – wersja wakacyjnawpr_projektowanie_16

wersji wakacyjnej ciąg dalszy…wpr_projektowanie_15

modelka w ciepłym sweterku i spódniczcewpr_projektowanie_14

casual 🙂wpr_projektowanie_13wersja do pracy

wpr_projektowanie_10

strój na dyskotekę 😉wpr_projektowanie_9

wersja na plac zabawwpr_projektowanie_8

ciepło, jesiennie, przytulnie wpr_projektowanie_7

na Galę Grand Galopu – 1. stylizacja 🙂wpr_projektowanie_2

na Galę Grand Galopu – 2. stylizacja 😉wpr_projektowanie_1

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

