projektantka ubrań

Pamiętacie jak niedawno rozpisywałam się o nowym zainteresowaniu Natalki – szyciu, czego namacalnym efektem był Miś Kraciasty, którego widzicie poniżej? – klik, klik.

wpr_kraciasty miś_7

Co jakiś czas Natala wraca do zabawy w szycie, z tym że obecnie bardziej od zabaw z igłą i nitką woli projektowanie, wymyślanie nowych ubrań. Początkowo robiła je tylko z bibuły i cekinów w kształcie kwiatków, obecnie jej projekty poszerzyły się o nowe materiały – filc, folię piankową zwykłą i brokatową jak również różnego rodzaju włóczki i koraliki. Wszystko zaczerpnięte z naszej kreatywnej szuflady… A ja się kiedyś zastanawiałam, co zrobić z tych wszystkich rzeczy, których tyle kupiłam? Rozwiązanie znalazło się samo… albo raczej powinnam powiedzieć znalazła je N. 🙂

Z tego projektowania ubrań wyszły Natalce naprawdę niebanalne rzeczy, które szkoda byłoby chować na wieczną pamiątkę, dlatego zaproponowałam Gwieździe przyszycie ich na ubrania z jej jak i Siorki garderoby. Pomysł został zaakceptowany, przystąpiłam więc do pracy – naszywania gotowców na konkretne ubrania. Tak wspólnymi siłami stworzyłyśmy nowe, piękne ubrania z tych troszkę już znudzonych, co więcej Siorka ma piękny prezent od swojej starszej Siostry ❤ Patrząc na te ubrania widzę ogromną miłość, jaką daży Natalka swoje młodsze jeszcze nienarodzone rodzeństwo ❤

bluzka Natalki przed i po metamorfozie:

wpr_projektowanie ubrań_1

wpr_projektowanie ubrań_8

wpr_projektowanie ubrań_2

wpr_projektowanie ubrań_3

body dla Siorki przed i po metamorfozie ❤

wpr_projektowanie ubrań_4

wpr_projektowanie ubrań_5

wpr_projektowanie ubrań_6bluzeczka dla Siorki w kwiatki ❤

(nie mam zdjęcia bluzeczki przed metamorfozą – była gładka, jednolita, błękitna)

wpr_projektowanie ubrań_7

4 komentarze

  1. AgaMamaDusi · · Odpowiedz

    Świetnie idzie Jej to szycie, naprawdę wielkie brawa. :-). A bluzki wyglądają teraz wesoło i przedewszystkim oryginalnie 🙂

    1. Nikt nie ma takich jak ona i Siora! ❤

  2. Super! Pozazdrościć talentu 😉

    1. Taaak, ja jej zazdroszczę 🙂

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

