4 albumy arcydzieł Natalii

Są takie okresy w życiu Natalki, kiedy nie może rozstać się z kredkami. Maluje wszędzie i wszystko na wszelkiego rodzaju kartkach – dużych, małych, kolorowych, gładkich i w kratkę. Po takim okresie przychodzą oczywiście lata suche, podczas których na wszelkie propozycje prac plastycznych Natala patrzy wilkiem.

Niejednokrotnie byłam zszokowana – tak pozytywnie(!) czy może bardziej zaskoczona ilością czasu, jaki Natala potrafi poświecić, gdy coś tworzy, gdy coś ją wciągnie… Daleko nie szukając – ostatnia kilkudniowa zabawa ciastoliną własnej produkcji. Nigdy jednak jeszcze nie widziałam, by Natala tak jak dziś z taką pasją oddała się rysowaniu, tworzeniu, klejeniu i ozdabianiu swoich albumów z arcydziełkami, które na bieżąco jeden po drugim wychodziły spod jej rąk. Zajęło jej to z pewnością 3 bite godziny!

– Mam wenę! – stwierdziła.

wpr_albumy_10

Zaczęło się niewinnie i wcale nie miało to związku z rysowaniem – od przypomnienia, jak poprawnie zapisuje się cyfrę „2”. Natala napisała tę cyfrę raz, drugi, trzeci, później w różnych kombinacjach aż w końcu stwierdziła, że to są prace dla pewnego producenta telewizyjnego 😉 Finalnie te cyferkowe wariacje zebrane są w albumie: „Album 2”.

wpr_albumy_13

Później jakoś samo się to potoczyło… Ona rysowała i przynosiła mi prace do podpisu (staram się opatrywać prace Natalki datą i ewentualnym tytułem), ja je podpisywałam i z prawdziwym uznaniem patrzyłam na nie (uwielbiam dziecięcą twórczość!), oddawałam i tak trwało to dłuższą chwilę aż w końcu przyniosła cały plik sklejonych karteczek i powiedziała, że „to taki album” 🙂

Jeszcze później zostałam zaproszona do obejrzenia już powstałych albumów jak również mogłam na bieżąco uczestniczyć w tworzeniu tych nowo powstających. Moja rola sprowadziła się do opisywania powstających prac oraz do drobnej pomocy przy tworzeniu każdej z okładek albumów – przyklejałam górną taśmę(!), ach i jeszcze zakleiłam ewentualne napisy na odwrotach kartek, na których Natala rysowała, bo nie podobało jej się, że podczas przewracania kartek albumu, znajdują się na ich odwrotach litery bądź inne esy – floresy, które w tym miejscu być nie powinny, bo zostały stworzone n-czasu temu. Z mojej strony wszystko to taka kosmetyczna robota… Cały ogrom pracy włożony w stworzenie tych 4 albumów leży po jej stronie. Muszę powiedzieć, że nie tylko ja jestem z niej dumna, ale również ona sama była z siebie bardzo zadowolona i z ogromną przyjemnością wciąż i wciąż wracała do oglądania swojej pracy! ❤

Chapeau bas!

Z zaprezentowanych poniżej albumów zamieszczam tylko część zdjęć tych wspaniałych prac – tyyyyyyyle tego 🙂

Album 1

wpr_albumy_9

  • Elfik Twilight

wpr_albumy_7

  • Nietoperz w locie

wpr_albumy_8

  • Lody bananowo – czekoladowe

wpr_albumy_1

  • Bałwan stojący na głowie

wpr_albumy_2

  • Kolorowy tata

wpr_albumy_3

  • Kolorowa wiosna

wpr_albumy_4

  • Kwiatek
wpr_albumy_5
  • Pizza z Włoch

wpr_albumy_6Album 2

wpr_albumy_13czyli cyferkowe wariacje z dwójką w roli głównej

wpr_albumy_11

wpr_albumy_12

wpr_albumy_23Album 3

wpr_albumy_14

  • Żółto – niebieska biedronka

wpr_albumy_15

  • Kolorowa mama

wpr_albumy_16

  • Stół z wyciągana wkładką

wpr_albumy_17

Album 4

wpr_albumy_18

wpr_albumy_19

  • Stokrotka

wpr_albumy_20

  • Kolorowe podwórko

wpr_albumy_123

  • Płonące zakłady „Coko Werk”

wpr_albumy_21

  • Latawiec

wpr_albumy_22

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

