baza nadmorska

Ani ja ani Natala nie lubimy tych tygodni, gdy tata pracuje na popołudnie. Szczególnie w porze jesienno – zimowej gdy dni są krótkie a możliwości spędzania czasu na dworze ograniczone. Razem to jednak zawsze weselej a czas upływa przyjemniej 🙂 Cóż, pewnych rzeczy póki co nie zmienimy, dlatego zamiast rozczulać się i usychać z tęsknoty za naszym mężczyzną, rozgrzewamy szare komórki do czerwoności i zabijamy nudę, która czasem nas dopada!

Jako dziecko uwielbiałam zabawy pod stołem czy też biurkiem. Najchętniej bawiłam się w dom. Z koców robiłam ściany, a do środka znosiłam tysiące drobiazgów. Ustawianie tych wszystkich duperelek było w tym wszystkim chyba najlepszą zabawą!

Po raz kolejny postanowiłam przenieść kawałek mojego dzieciństwa do współczesności i wspólnie z Natalą stworzyłyśmy pod stołem bazę w stylu morskim. Dlaczego w stylu morskim? Z uwagi na ostatnią fascynację Natalki sztucznym musującym piaskiem, który zrobiłyśmy – klik, klik. Podczas jednej z zabaw tym piaskiem, udało się Natalce stworzyć piękny turkusowy jego odcień, który skojarzył mi się z wodą… Reszta przyszła sama…

wpr_baza nadmorska_4

wpr_baza nadmorska_3

Ściany bazy stanowiło stare prześcieradło, obrus i 2 ręczniki. Podłoga była wysłana ceratą w stylu morskim – została mi cerata z ostatnich urodzin Natalki, gdzie motywem przewodnim była Syrenka Ariel. Obowiązkowo w środku znalazł się sztuczny piasek, dużo muszelek a także hydrożel, który włożyłam do przezroczystego pudełka, które podświetliłam od spodu kolorowymi lampkami choinkowymi.

wpr_baza nadmorska_6

wpr_baza nadmorska_8

Ponadto inne, białe lampki służyły jako oświetlenie – w bazę bawiłyśmy się, gdy w domu i na dworze było już ciemno. Dodatkowo Natala przyniosła do bazy pluszaki, z którymi odgrywała różne scenki, koc i poduszkę – w końcu w nocy trzeba pod czymś spać, a ja zrobiłam jej jeszcze wakacyjny koktajl ozdobiony parasolką, który spijała przez słomkę.wpr_baza nadmorska_1

wpr_baza nadmorska_5

wpr_baza nadmorska_7

– Mamo, to jest suuuuper! Mamo masz genialne pomysły! – usłyszałam od swojego dziecka ❤

Zabawa bardzo się podobała! Lato w środku zimy 😉

wpr_baza nadmorska_2

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

