magnesy na lodówkę DIY

Oto i nasza wesoła rodzinka Magnesiaków, czyli magnesów na lodówkę! Jak wyglądają, każdy widzi. Jak maja na imię, tego nie wie nikt. Jeszcze… Jedno jest pewne, lubią się fotografować i mają parcie na szkło! wpr_magnesiaki2

wpr_magnesiaki4

wpr_magnesiaki5

wpr_magnesiaki7Są niezwykle pozytywni, kolorowi czym wprawiają mnie w pozytywny nastrój i normalnie wprawiać mnie w taki stan mogą codziennie, bo mam je na wyciągnięcie ręki! Ale czad!

Proces twórczy jest niezwykle prosty i szybki choć u nas był rozłożony w czasie, bo N. z Magnesiakami zdecydowanie nie było po drodze…

potrzebne będą: arkusze magnetyczne (do kupienia np. na allegro), folia piankowa (też allegro), klej, nożyczki

wpr_magnesiaki1

Arkusze magnetyczne wyglądają jak grubsze kartki formatu A4 (na zdjęciu, to te czarne), z tą różnicą, że są namagnesowane. Można je ciąć nożyczkami w dowolne kształty, co sprawia, że są niezwykle użyteczne. Nie wiem, czemu głównie powycinałam kółka i prostokąty… przecież jest tyle innych form, widocznie pierwsze pokolenie Magnesiaków tak miało wyglądać 😉 Na powycinane kształty nakleiłam kolorową folię piankową. Czemu folię piankową? Gdyż od dłuższego czasu leżała i zaczynało mnie drażnić, że tylko leży i pachnie i to nawet wówczas gdy była fabrycznie zamknięta. Bezczelna! Następnie część elementów, jak koronę, kapelusz wycięłam i dałam N. jako gotowe elementy, część jednak wizerunku Magnesiaków N. powycinała sama, jak np. oczy i nos „Albinosa”. Później była już tylko klejenie i praca twórcza.

Zrobiłyśmy też magnesy literkowe, po jednym dla każdego z członków naszej rodziny.

wpr_magnesiaki6

Takie magnesy są zdecydowanie fajniejsze od tych, które do tej pory posiadałyśmy. Rewelacyjnie prezentują się na lodówce, zmywarce, kuchni, pralce i innych metalowych powierzchniach, których jak się okazało mamy w domu sporo 😉

9 Komentarzy

  1. Super zabawa, już nie mogę się doczekać kiedy moja młoda podrośnie tyle fajnych pomysłowych rzeczy można zrobić z dzieckiem 🙂

    1. Można oj można, morze pomysłów! Z młodszymi dziećmi tez można się fajnie bawić, bo wszystkiego są ciekawe i chętne, więc jaką zabawę byś nie wymyśliła, to właściwie łykają bez zająknięcia 😉

  2. Magnesiaki są magnetycznie fajoskie. Trzeba będzie takie wyprodukować – koniecznie!

    1. Oj jak koniecznie, to czekam na efekty Waszej pracy! :*

  3. „N. z magnesikami zdecydowanie nie było po drodze” Wiesz co? Musimy pozamykać chyba te blogi dzieciowe i otworzyć własne i same się bawić tak jak chcemy, bo moi też nie chcą ostatnio ze mną współpracować, tak jak sobie fajnie wymyślę 😉

    1. Aż to Dusze Niepokorne! Jakaś niepisana solidarność czy co? Zamykać, to bym może nie zamykała, niech mają od czasu do czasu post od mamy, a nowe otworzyć, czemu nie? Spóła(?), bo samej chyba by mi zapału brakło 😉

      1. Niech ja tylko do tej Łodzi dotrę, to będzie spóła, że hej! 🙂

  4. AgaMamaDusi · · Odpowiedz

    Muszę zakupić taki arkusz magnetyczny 😉

    1. Koniecznie! 😉

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

