2 w 1: nauka kształtów i rozmiarów

bielemorele.pl plansze zapodaje. Takie do zabawy, do nauki poprzez zabawę, do nauki… Słowem różne – kwadratowe i podłużne, gładkie, wzorzyste, w ciapki, w łatki, w kwiatki. Mamuśce takie z figurami się spodobały, więc je ściągnęła i wydrukowała. I uchachana od rana chodziła, bo superzabawa się kroiła a mamuśka minimalny wysiłek w nią włożyła. Jeno 🙂 barwne figury powycinała i rzepy do nich poprzyklejała. Zapomniałam dodać, że uprzednio tatko plansze zalaminował, bo tatko to jest gość i ma laminarkę w pracy! 🙂

wpr_figury_rozmiary

A zabawa nie była ot tak, taka sobie, że dopasuj i brawo(!) albo buu(!)… N. uczniem była i jak na ucznia przystało… się uczyła, a ja nauczycielką się stałam i nad praca mojego ucznia czuwałam 🙂 I nie był to mój pomysł tylko jej!

A w zabawie, pardon, w nauce chodziło dokładnie o to, co widać na załączonych obrazkach.

wpr_figury_rozmiary2

wpr_figury_rozmiary1

6 komentarzy

  1. Zabawa zabawą ale jak fajnie opisana została 😉

    1. Twój komentarz łechce moją próżność 🙂 Dziękuję bardzo, bardzo!

  2. Czy te plansze są gdzieś dostępne do pobrania? Nie udało mi się ich odnaleźć na bielemorele.

    1. Z pewnością są na bielemorele z tymże w starszych postach, ale jak nie możesz ich znaleźć, to mogę Ci podesłać na maila. Wysyłać? 🙂

      1. Chętnie, poproszę 🙂

      2. poszło 🙂

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

