dekoracje świąteczne

To, że ostatnio nie piszę, nie znaczy, że się nie bawimy! Nasze ostatnie zabawy upływają pod znakiem przygotowań świątecznych. A one jak wiadomo zajmują dużo czasu i energii…

Choinki jeszcze nie ubrałyśmy – co nie znaczy, że żadnej nie mamy. Zrobiłyśmy sobie taką jedną z papierowej czapeczki urodzinowej. Czapeczkę okleiłyśmy zieloną bibułą, na tę bibułę przykleiłam N. taśmę dwustronną, na którą to taśmę N. przykleiła muszelki – te same, które zbierałyśmy nad morzem! Muszelki pomalowałyśmy farbami a na koniec N. dopełniła dzieła sypiąc wszystko… brokatem. Brokat rządzi!

wpr_choinka

wpr_choinka1

wpr_choinka2

W taki oto sposób dostałyśmy choinkę ze wspomnieniem lata…

Zrobiłyśmy też łańcuch choinkowy – ten ma z latem już niewiele wspólnego, no może tyle, że papier, z którego go robiłyśmy, przyniosłam właśnie latem. Nasz łańcuch, nic odkrywczego, chyba każdy choć raz go robił. Niezwykłe jest w nim to, że ostatni raz robiłam go będąc w podstawówce, a teraz robiłam go z moim dzieckiem…

wpr_łańcuch

Łańcuch łańcuchem, ale ile innych rzeczy można zrobić z tego łańcucha, to już wie tylko N. Korale i kolczyki to chyba taki standard 😉

wpr_łańcuch1

A dużo oczek później łańcuch zawisł na karniszu razem z lampkami choinkowymi.

wpr_łańcuch2I oczywiście kartki świąteczne. Duuuużo ich zrobiłyśmy. A gdy przyszło do wysłania, to nie mogłam się zdecydować, które powysyłać, bo z tą zdążyłam się już zżyć i z tamtą… Wybór był naprawdę ciężki. Nie pokażę Wam wszystkich, które zrobiłyśmy, bo Ci, do których wysłałyśmy kartki nie mięliby niespodzianki. Pokażę Wam te dwie, z którymi nie potrafiłam się rozstać…

wpr_kartka_świateczne

wpr_kartki_swiateczne1Ja wiem, że bałwanki tu i bałwanki tam, i że teoretycznie jednym bałwankom mogłybyśmy pokazać, jak wygląda poczta od środka, ale to tylko teoria!

One comment

  1. Bałwanki z wacików sa super i mogę je oglądać w kółko 🙂

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

