III Salon Ciekawej Książki

W sobotę  tu byłyśmy:

DSCN1020Ja wiem, że dziś środa a soboty to już nikt nie pamięta… ale ja akurat minioną sobotę chcę zapamiętać, bo ważna dla mnie była. Piękna. Babska.

Oferty wydawnictw dla dzieci przebogate. Nie wiadomo przy czym stanąć, co oglądać, co kupić, bo to nęci i to kusi… Dobrze, że na samym początku zdecydowałyśmy się na zakup dwóch książek, bo później to już nie było szans – N. zaoferowana, nazwijmy to, punktami/przystankami plastycznymi, odpuściła sobie książki na rzecz zajęć twórczych 🙂

Pierwszy dla nas przystanek był organizowany przez, całą nazwę zarzucę, Miejską Bibliotekę Publiczną Łódź – Bałuty – filia nr 2 i Fundację ABC XXI – Cała Polska czyta dzieciom. Zabawa polegała na tym, że dzieci dostawały do ręki wiersz Tuwima i tworzyły własne ilustracje do tegoż wiersza. Pomysłowość dzieci naprawdę powaliła mnie na kolana! Prace były piękne. Nam trafił się wiersz „Okulary”. To i Hilarego N. stworzyła! A że pierwszy raz N. kontakt z brokatem miała, to Hilaremu tego brokatu nie żałowała! Mnie i sobie zresztą też. Dobrze, że to Andrzejki były… 🙂 A praca N. nie tylko mnie się spodobała. Przez panie z biblioteki została doceniona i sfotografowana! O! wpr_targi

wpr_targi1

A później było to, na co ja najbardziej czekałam! Przedstawienie. Pierwsze w N. życiu! I ja mogłam przy tym być. Siedziała taka mała dupka na moich kolanach i chłonęła…hmm w zasadzie wszystko. Bezcenne. Moje serce zrobiło zdjęcie.

DSCN0993

DSCN0995Dla porządku powiem, że to przedstawienie teatru Małe Mi „Tuwim JULEK – PARA buch, FRAZY w ruch”.

A po spektaklu kolejny przystanek plastyczny tym razem organizowany przez Stowarzyszenie Twórców Kultury i Sztuki KAMIENICA 56. Zadanie – stwórz mapę. Dla mojej 2,5-letniej N. nie ma nic prostszego… Mówicie stwórz mapę, proszę bardzo, jest i mapa! 🙂

wpr_targi3A na koniec powrót na scenę i dotykanie, obcowanie ze scenografią. I znów moje serce… pstryk.

wpr_targi4Cudowny dzień!

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

