rysowanie w mące

Jak szaleć to szaleć – rzekłam i wyciągnęłam nasz podświetlony stolik na środek pokoju. Następnie dziarskim krokiem do kuchni się udałam, mąkę do tablicy wywołałam. A że z rzeczami, którymi człowiek wyśmienicie się brudzi jest tak, że najlepiej sprawdzają się w zabawie, to nie wahając się ni chwili, wzięłam ją i jak na skrzydłach do mojej N. poleciałam.

Mąka do przezroczystego pojemnika, przezroczysty pojemnik na podświetlony stolik, gasimy światło w pokoju i zaczynamy rysowanie.

Kilka pociągnięć paluszkiem – powstaje serduszko, kwiatuszek, kółeczko, ale hejże ono nie jest takie zwyczajne – bajeranckie jakieś takieś… bo to tu żółte światełko przebija, tam czerwone, gdzie indziej jeszcze zielone (do stworzenia stolika użyłyśmy kolorowych lampek na choinkę). Fiu, fiu… Efekt niczego sobie!

wpr_rysowanie w mąceNa potrzeby zabawy, w zmienioną wersję „zgaduj zgaduli” grałyśmy. Pamiętacie – „Zgaduj, zgadula, w której ręce złota kula?” Nasza wersja „zgaduj, zgadula, co autor miał na myśli?” polegała na tym, że matka i N. na zmianę sobie coś rysowały. Haczyk tkwił w tym, że jedna osoba nie mówiła drugiej, co tworzy. I zadaniem tej nierysującej było odgadnięcie, co rysująca „miała na myśli”. Jak można się domyślać, przegrałam z kretesem. Ale zagadkę poniżej odgadłam bez podpowiedzi!:

wpr_rysowanie w mące1Są odważni do podjęcia wyzwania i odgadnięcia, co to?

O! Przypomniało mi się, że latem to my tak się bawiłyśmy mąką – TU klikamy. Z tymże tamta wersja, w porównaniu z tu prezentowaną, była naprawdę hard! 😉

9 komentarzy

  1. Agraffka · · Odpowiedz

    Super! 🙂
    A w jakim wieku jest N?

    1. 2,5 roku moje dziecko już ma…

      1. Agraffka · ·

        ooo, a wydawało mi się że dużo więcej starsza od mojej córy 🙂 (my za 2 tygodnie dwa latka kończymy 🙂 )

  2. Świetny pomysł. Odrazu skojarzyło mi się w występem jednej Pani w Mam Talent 😉

    1. Tamta pani nas nie zainspirowała. Dopiero gdy popatrzyłam na zdjęcia z zabawy, to tez mi się z nią skojarzyło 😉 Swoją drogą tamta pani cuuuuuuudnie rysuje!

  3. Kurcze, chyba nie zgadnę 😉 Coś mi się ze smerfem kojarzy, ale to pewnie nie to 🙂

    No i wciąż podziwiam Waszą kreatywność. A stoliczek – tylko pozazdrościć!

  4. Czy to Tata M.?
    Albo Mama L.?
    Albo sama N.?
    😀
    fajna zabawa 🙂

    1. w zasadzie to każdy po trochu, bo to buzia! 🙂 i okrągły owal twarzy można zobaczyć i oczka, więc buzia jak się patrzy 🙂

      1. czyli tak jakby trochę zgadłam! jaka nagroda? 🙂

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

