liebster blog award

Taki nas zaszczyt kopnął! Brzęczychrząszcz nas zobaczył, docenił i wyróżnił. Oh, yeah!

Dzięki Ci za to! Jest mi niezmiernie miło, że w czasach gdy więcej osób pisze niż czyta, znajdujesz się Ty jak również kilka innych osób, które przycupują nad treściami naszych zabaw czy, filozoficznie temat ujmując, treściami naszego życia.

A teraz do rzeczy. Metodą copy – paste wyjaśnię, o co chodzi z tym „Liebster Blog Award”.

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

„LBA” przypomina mi „złote myśli”. Pamiętacie? Z podstawówki –  zwykły zeszyt z pytaniami, na które to pytania inni odpowiadali. Ja też odpowiem.

1. Byłoby mi smutno bez…

codziennych uścisków, buziaków, i „kocham Cię, mamusiu!” mojej Natalki

2. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa…

Chyba nie potrafię wybrać jednego. Miałam dzieciństwo bogate w piękne, beztroskie chwile…

3. Gdybyś po raz drugi wybierała zawód, czy podjęłabyś inną decyzję?

Tak, podjęłabym inną.

4. Jakie słowo najbardziej Cię denerwuje?

Nie uważam tego za słowo. Denerwuje mnie partykuła „no!” Zapewne dlatego, że jej nadużywam 😉

5. Czego nigdy nie ubierzesz?

Tandetnej mody rynkowej

6. Czego nigdy nie zjesz?

Matko, nie wiem!? W kwestii jedzenia nie jestem wybredna. Nie lubię brukselki!

7. Jakim dodatkowym talentem nie wzgardziłabyś?

Talentem zatrzymywania czasu.

8. Wierszyk/wyliczanka/powiedzonko z dzieciństwa, którego nigdy nie zapomnisz.

Dużo tego 🙂 np. „Wpadła bomba do piwnicy, napisała na tablicy: „sos głupi pies, tam go nie ma a tu jest”.

9. Ile czasu dziennie spędzasz na przeglądaniu Internetu?

Na przeglądaniu to pewnie z godzinkę.

10. Jakiego imienia nigdy nie dałabyś swojemu dziecku?

Anna!

11. Jaki bohater książki lub filmu z dzieciństwa jest ci bliski?

Miś Uszatek

 

Nominuję:

1. Pakułkowo…

2. W Kajzarowie

3. Raaany Julek!

4. W podróży przez życie

5. O Retty!

6. kreatywnyMaks

7. Przedszkole pod Brykającym Gagatkiem

8. biesy dwa

9. „TO DLA PAMIĘCI”

10. edusio – druczki do nauczki

A teraz moje pytania

1. Najśmieszniejszy przesąd, o jakim słyszałaś, to…

2. Ulubione powiedzenie?

3. Jakie jest Twoje ulubione słowo?

4. Czy lubisz, wierzysz astrologii?

5. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?

6. Czego wciąż Ci mało?

7. Pod choinką chciałabym znaleźć…

8. Ulubiona książka z dzieciństwa?

9. Chciałabym się nauczyć języka…

10. Lektura szkolna, której nie przeczytałam

11. W którą stronę najchętniej wyruszasz?

 

 

4 komentarze

  1. dziękujemy, jest nam bardzo miło. O tych, których czytamy i lubimy, staramy się pamiętać i mówić na co dzień, w swój własny indywidualny (i pokrętny) sposób – liczymy na zrozumienie 🙂
    A oto i nasze odpowiedzi:
    1. Najśmieszniejszy przesąd, o jakim słyszałaś, to…
    wszystkie związane z prognozowaniem płci dziecka na podstawie ciążowych zachowań…

    2. Ulubione powiedzenie?
    nie ma rzeczy niemożliwych…

    3. Jakie jest Twoje ulubione słowo?
    góry

    4. Czy lubisz, wierzysz astrologii?
    nie

    5. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    klasy

    6. Czego wciąż Ci mało?
    gór, powietrza, przestrzeni, wędrówki, nowych fascynujących ludzi dookoła…

    7. Pod choinką chciałabym znaleźć…
    „doroślejsze” łóżeczko dla M. – może ktoś wreszcie zdjąłby z nas ciężar wyboru!

    8. Ulubiona książka z dzieciństwa?
    Seria o przygodach Tomka, Muminki i Kubuś Puchatek – równorzędnie

    9. Chciałabym się nauczyć języka…
    w miarę możliwości – każdego, by się ze wszystkimi dogadać 😉

    10. Lektura szkolna, której nie przeczytałam
    pozytywistyczne nowelki, bleeeeeee

    11. W którą stronę najchętniej wyruszasz?
    tam, gdzie nas nie było…

  2. Dziękujemy za wyróżnienie i z racji, iż już kilkakrotnie byłam wywoływana do tablicy, odpowiem u Ciebie 😉
    1. Najśmieszniejszy przesąd, o jakim słyszałaś, to…każdy przesąd jest w zasadzie śmieszny 🙂

    2. Ulubione powiedzenie? Niedaleko pada jabłko od jabłoni 🙂

    3. Jakie jest Twoje ulubione słowo? Przestań 🙂

    4. Czy lubisz, wierzysz astrologii? Trochę wierzę 😉

    5. Ulubiona zabawa z dzieciństwa? Lalkami

    6. Czego wciąż Ci mało? Czasu dla siebie

    7. Pod choinką chciałabym znaleźć…książki, które już sobie upatrzyłam 🙂

    8. Ulubiona książka z dzieciństwa? Pan Samochodzik

    9. Chciałabym się nauczyć języka… hiszpańskiego

    10. Lektura szkolna, której nie przeczytałam chyba nie było takiej… książki ogólnie połykam 😉

    11. W którą stronę najchętniej wyruszasz? W góry

  3. dziękujemy za nominację 🙂
    przypomina mi to znienawidzony „zeszyt pamięci” z podstawówki w którym nie znosiłam się wpisywać 🙂
    ale niech będzie….
    1. Najśmieszniejszy przesąd, o jakim słyszałaś, to…
    dużo jest śmiesznych…
    2. Ulubione powiedzenie?
    nie mam
    3. Jakie jest Twoje ulubione słowo?
    pomidor
    4. Czy lubisz, wierzysz astrologii?
    nie
    5. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
    łażenie po drzewach
    6. Czego wciąż Ci mało?
    czasu
    7. Pod choinką chciałabym znaleźć…
    2h dodatkowe do każdej doby!
    8. Ulubiona książka z dzieciństwa?
    „Czarodziejskie słowo”
    9. Chciałabym się nauczyć języka…
    norweskiego
    10. Lektura szkolna, której nie przeczytałam
    Krzyżacy
    11. W którą stronę najchętniej wyruszasz?
    przed siebie 🙂

    1. Ja „Krzyżaków” tez nie zmęczyłam choć sporą część przeczytałam. Utknęłam na samej końcówce – bitwie pod Grunwaldem 😛

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

