hydrożel i podświetlony stolik

Moja miłość do kolorowego hydrożelu nie słabnie. Dalej jestem nim zauroczona i dalej szukam różnych zabaw z nim w roli głównej. Moja wyobraźnia nie ma teraz co liczyć na wolne! Dziś po raz kolejny spisała się. Pomysł z podświetlonym stolikiem to był strzał w dziesiątkę. Hydrożel nie mógł się piękniej na nim prezentować. 🙂

wpr_hydrożel4

wpr_hydrożel3

Widzicie jak błyszczy? Jak się mieni? Jak kusi kolorami? Czyż to nie cudowne?! Rozkosz dla oka, szczególnie w tak pochmurny dzień jak dziś. Żeby nie było, że to tylko ja się tak zachwycam – N. też się podobało 😉 Bo było inaczej… Bo nie codziennie mamy egipskie ciemności w mieszkaniu z delikatną poświatą od lampek choinkowych. W taki właśnie sposób stworzyłam nasz stolik – lampki choinkowe i taśma klejąca. Proste, nieprawdaż? Również nie codziennie obcujemy z tyloma odcieniami radości.

To zdjęcie poniżej zrobiła N. Uwielbiam je!

wpr_hydrożel2

 

8 Komentarzy

  1. Wyglądają fantastycznie:))
    U nas te kuleczki są jedna z najfajniejszych zabawek – robiliśmy już sensoryczny ocean i kawiarnie z hydrożelowymi „owockami” w roli głównej…a jak świetnie podskakują na trampolinie:))

    1. Hmm, trampoliny nie mamy… ale może by tak je popodrzucać w kocu? może być fajnie, tylko potem to zbieranie 😉

  2. Świetne!!!! I powiem Ci, że bardzo magicznie wygląda taki stoliczek 🙂

  3. świetne efekty 🙂 w życiu bym nie pomyślała, ze można osiągnąć w tak prosty sposób 🙂
    Zapraszam do mnie na konkursik:)

  4. super!
    muszę sprawdzić, jak będą zachowywać się w naszej wannie i jak zareaguje na nie Ka 😉
    Lidziu, stałaś się niniejszym za sprawą tej oto akurat zabawy naszą inspiracją 😉

    1. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam dobrej zabawy!

  5. […] szaleć to szaleć – rzekłam i wyciągnęłam nasz podświetlony stolik na środek pokoju. Następnie dziarskim krokiem do kuchni się udałam, mąkę do tablicy […]

  6. […] więcej zabaw z hydrożelem w poście: Łowienie hydrożelu i Hydrożel i podświetlony stolik […]

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

