akwedukt

Uwielbiam zabawy z wodą. Pewnie w dużej mierze dlatego, że moim żywiołem jest ogień 🙂 A N. jak to N., i jak to dzieci w ogóle, obok zabaw z wodą nie przejdzie obojętnie. Dlatego do naszych zabaw w kąpieli:

mam dzisiaj zaszczyt dołączyć nasz akwedukt! A co!

wpr_akweduktTaką zabawę widziałam też na blogu Moje Dzieci Kreatywnie, z tymże co tam się działo!… Powiem szczerze, że jak mało dziecięcych zabaw jest mnie w stanie „przerazić”, tak rozmach tamtej naprawdę mnie przerósł! 🙂 Dlatego ja zamiast kilku butelek, pojemniczków, torebek etc. użyłam dwóch butelek i jednego lejka. A zabawa i tak była przednia!

4 Komentarze

  1. Świetne!!!!
    Powiedz mi tylko, do czego przyczepiłaś butelki? Tzn do jakiej ściany? Bo u nas chyba wchodzi w grę jedynie łazienka w czasie kąpieli. Inaczej obawiałabym się o nasze mieszkanie, hehe

    1. U nas też tylko to w chodzi w rachubę 🙂 My mamy zabudowaną kabinę prysznicową i to właśnie na jednej z jej ścianek przykleiłam taśmą klejącą butelki. Uchroniło to sąsiadów od zalania 🙂

      1. Wczoraj zrobiliśmy taki u siebie 😉 Pokażę go na blogu, tylko muszę maluchy powycinać, bo zabawa była w trakcie wieczornej kąpieli 🙂 Ale dzięki za pomysł – Kubuś był zachwycony!

      2. Super! Nawet nie wesz, jak mi miło, że nasze zabawy idą w świat 🙂 A co ważniejsze, że sprawiają przyjemność! Z niecierpliwością czekam na Twój post!

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

