kuchnia

Nigdy do zbieraczy nie należałam, ale odkąd bawimy się kreatywnie, okazuje się, że wszystko może się przydać 🙂 A kartony to absolutny must have potencjalnych rzeczy do, jak to zwykła mówić N., fajnej zabawy. Coś w tym jest – wspólnymi siłami taką zabawkę z kartonów stworzyliśmy:

wpr_kuchnia6

W naszym kuchennym zakątku jest i pojemnik na sztućce i półeczka na przyprawy.

wpr_kuchnia3a

Nie mogło zabraknąć piekarnika.

wpr_kuchnia2

Kuchenka mikrofalowa z gadżetem w postaci obrotowego talerza!wpr_kuchnia

Mamy też szafkę, która niejednokrotnie pełni funkcje lodówki.wpr_kuchnia11

I zlew z rurą odpływową i kurki z ciepłą i zimną wodą.wpr_kuchnia4

Powiem Wam, że dumna z tej naszej kuchni jestem. Nie powiem, bo kosztowała nas trochę pracy, ale w sumie co to za praca? Sama przyjemność. W dodatku wynagrodzona co rusz to nowym obiadkiem, deserem, kompotem, ciastem. Warto było!

wpr_kuchnia7

wpr_kuchnia9

wpr_kuchnia10

wpr_kuchnia13

wpr_kuchnia8

wpr_kuchnia12

18 komentarzy

  1. Jestem pod wrażeniem, zdolne z Was bestie.

    1. przez skromność nie zaprzeczę 🙂

    2. Jak wyżej. Super pomysł, realizacja i wykorzystanie 🙂

      1. Wpadaj na kurczaczka z kompocikiem 🙂

      2. chentnie 😀

  2. CUDO!!!
    Czy to znaczy, że teraz kolej z nami na skep? 😉

    1. Pewnie moje słowa zabrzmiały jak wyzwanie? Oj ten mój niefortunny dobór słów 😉 Kajam się! Pewnie że pohandlowałybyśmy z Wami, ale nie żeby tak na siłę… 🙂

  3. w życiu nie widziałam lepszej! IKEA się do Was nie umywa!

    1. stawać w szranki z IKEĄ nie było naszym celem, ale skoro tak mówisz… hmm coś by w tym było! 🙂

  4. Zlew wymiata 😀 muszę naszą kuchnię stuningować :0))

    1. dobry tuning nie jest zły 🙂 Daj znać jak Ci poszło.

  5. No nie, kobieto, przecież jak się naoglądałam, to zaraz bym poszła taką zrobić.
    Brawo, świetnie Wam poszło. I normalnie zazdroszczę Natalce takiej kuchni

    1. Nie ma na co czekać – do dzieła! A kuchni też jej zazdroszczę 🙂

  6. Oooooo! <— to z zachwytu!
    Dlaczego ja nie trafiłam tu wcześniej?
    Superblog!
    Będę zaglądać 🙂
    Pozdrawiam 🙂

    1. Doprawdy nie wiem, czemu tak późno! 🙂 Jakoś Ci to wybaczę 🙂 Dzięki wielkie!

  7. […] Gdyby kogoś poczuł nieodpartą pokusę przeczytania postu ze starszą wersją kuchni, to zapraszam TUTUTUTUTUTU […]

  8. pytanko: z czego zrobiliscie pokrętła do kuchenki ‚gazowej’? Kuchnia jest genialna!!!! zabieram sie do roboty!!! bo w domu mam az dwoch malych kucharzy 😉

  9. przepraszam… to chyba indukcjyjna! :)))

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

