dziewczynka ze śrubek

Potrzebowałam dziś dwóch śrubek… Niby prosta sprawa, gdyby nie fakt, że mój mąż ma te śrubki, gwoździe, nakrętki, podkładki i inne „rzeczy niezbędne” nieposegregowane pomimo, że ma do tego celu zakupioną rewelacyjną skrzyneczkę, w której jest dużo, bardzo dużo szufladeczek na takie właśnie niezbędności. Ach Ci mężczyźni!  Ale wracając do tematu, z uwagi na ten misz masz, wszystkie śrubki, nakrętki etc, musiałam wysypać. A jak wysypałam, to wiadomo… N. z radości oczy się zaświeciły i wzięła ten taty dorobek w obroty. Zresztą to nie nasza pierwsza zabawa „taty zabawkami”, bo dawno, dawno temu też się tak bawiłyśmy – o tu tu możecie o tym poczytać 😉

Z tymże teraz to już nie tylko nakładałyśmy nakrętki i podkładki na gwoździe, co samo w sobie też jest fajne i pożyteczne, bo ćwiczy koordynację oko – ręka itp. Teraz to N. arcydzieło stworzyła! A zaczęło się od mamy niewinnego pomysłu, by N. wciskała śrubki (pardon, wkręcała śrubokrętem!) wzdłuż wyrysowanych przeze mnie linii. Konkretnie literę N jej narysowałam – N jak Natalka. Pomysł się N. nawet spodobał, z tymże moja litera nie, dlatego N. najpierw rysowała sobie swoje kreski i w nie wkręcała śrubki.

wpr_śrubki1

wpr_śrubki4

wpr_śrubki5

Ta zabawa była rozgrzewką przed stworzeniem prawdziwego dzieła: „Dziewczynka ze śrubek” albo raczej powinnam zatytułować to dzieło „Dziewczynka z kwadracikiem”.

wpr_śrubki6

wpr_śrubki7

wpr_śrubki8

„Dziewczynka z kwadracikiem”, gdyż ta śruba ze zdezelowana nakrętką obok nóg dziewczynki jest jak to określiła N. „takim kwadracikiem; musi tu być”. Sama to zrobiła – ja tylko raz pokazałam jej, gdzie dziewczynka ma stopy. Reszta to wszystko jej sprawka: rączki, ozdobiona sukienka, nawet te okulary. Natalko, to jest piękne! Jestem z Ciebie dumna!

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

