spa dla nóżek

Wczoraj myłyśmy z N. podłogi. Wszędzie. Piękne miałyśmy te podłogi, do tego stopnia piękne, że gdy wróciłam z pracy, to usiadłam na łóżku i wpatrywałam się w tę podłogę i mówiłam pod nosem: piękna, piękna, piękna!

Czasu przeszłego użyłam nie przypadkiem…

wpr_spa

wpr_spa2

Ta różowo – niebieska plama to masa solna, która od dawien dawna leżała w lodówce. Leżała i się doczekała. A może to my się doczekałyśmy? Bo ten masaż, który nam zapewniła… rozkosz! Polecam! A udeptywanie fasolki, ryżu czy kaszy – nie wiem, jak N., ale moje stopy znalazły się w siódmym niebie!

A podłoga? Tylko jej mogła się nie podobać nasza zabawa… choć odciski naszych stóp przyjęła bez szemrania. Przyjęła i nie oddała. Widać stan ubrudzenia jest jej znacznie bliższy od stanu czystości.

 

8 komentarzy

  1. Takie spa to i ja bym chciała 😉 Super pomysł!

    1. Mamo Psotników, do dzieła! Roboty przy tym prawie wcale a efekty (tu się uśmiecham do wspomnień) wspaniałe 🙂

  2. Ewelina Gancarz · · Odpowiedz

    super! podpatrzone 😉 wykorzystamy pomysł 😉

    1. Miłych wrażeń! Czekam na relację na blogu 🙂

  3. witam
    a czym zabarwiłaś masę?

    1. akurat tę barwnikami spożywczymi; wystarczy rozpuścic barwnik w takiej ilości wody, jaką dodajesz do mąki i soli, wymieszać i gotowe; gdy nie miałam barwników, to farbowałam tym, co miałam pod ręką – kakao, koncentratem barszczu czerwonego, curry, słodką papryką 🙂

      1. Kamila · ·

        dziękuje za odpowiedz 🙂

  4. […] spa dla nóżek – teraz klikamy TU […]

Skomentuj

" To dla pamięci "

Blog o wspomnieniach

